Omnibusz kutatás
Omnibusz kutatás
A M.Á.S.T. Piac- és Közvéleménykutató Társaság rendszeresen indít személyes megkérdezéseken alapuló, országosan reprezentatív omnibuszkutatást. E kutatás sajátossága, hogy több Megbízó különböző témakörökre vonatkozó kérdései egy strukturált kérdőíven szerepelnek. Az omnibusz lehetővé teszi, hogy viszonylag gyorsan, fajlagosan alacsony kutatási költségek mellett információt kapjon az ügyfél a lakosság fogyasztási szokásairól, ismeretszintjéről, attitűdjéről, értékrendszeréről, konkrét véleményéről. A megrendelők a kutatás végén tisztított adatbázist, számítógépes táblázatokat és egy rövid szöveges összefoglalót kapnak kézhez. Az eredményeket az adatfelvételek lezárását követő 10-14 napon belül szolgáltatja Társaságunk.
Minta: országosan reprezentatív
Megnevezés |
|
Mintaméret (fő) |
1000 |
Populáció (év) |
18-65 |
Megbízhatósági szint (%) |
95 |
P/Q arány (%) |
50/50 |
Hibahatár (%) |
±3,2 |
Mintavételi eljárás: kétlépcsős, rétegzett véletlenszerű
Adatfelvétel: face to face interjú a megkérdezett lakásában
Ingyenes demográfiai, társadalmi, területi változók:
- nem,
- életkor,
- családi állapot,
- iskolai végzettség,
- foglalkozás,
- háztartás taglétszáma,
- háztartás egy főre jutó havi nettó jövedelme,
- háztartás szociális helyzete,
- település típusa,
- régió.
Kapcsolattartás:
Az omnibusszal kapcsolatos további információval dr. Ács Ferenc (30-9608-507) ügyvezető áll készséggel a rendelkezésükre.