Energia szektor
Energia szektor
Az energia szektor jellemzője, hogy a fogyasztókról részletes listák állnak rendelkezésre, ugyanakkor a szolgáltatást igénybevevők ritkán kerülnek kapcsolatba a szolgáltató céggel. Tapasztalataink szerint a szektor cégei egyre nagyobb figyelmet szentelnek a minőségbiztosításnak, amelyhez releváns piaci információkra van szükségük. A szektor számára kínált speciális szolgáltatásaink a következők:
fogyasztók szegmentálása,
energiát fogyasztó készülékekkel való ellátottság mérése,
fogyasztói elégedettségi vizsgálatok monitoring jelleggel,
ügyfélszolgálati elégedettségi vizsgálatok monitoring jelleggel,
külső és belső imázsvizsgálatok,
reklámkampányok, marketing akciók előzetes tesztelése és hatékonyságának mérése,
a szolgáltató területén található, de a szolgáltatást igénybe nem vevők körének meghatározása,
mystery shopping (próbavásárlás), mystery calling.
Társaságunk akkreditált kutatócége a Magyar Energia és Közmű-Szabályozási Hivatal (MEKH) által előírt, éves rendszerességgel elvégzendő Fogyasztói Elégedettségi Vizsgálatnak. Közbeszerzési eljárás nyerteseként 2022-2024 időszakra Koordináló Szervezete a MEKH által a víziközmű és a távhőszolgáltatók számára előírt Felhasználói Elégedettségi Felmérés (FEF) rendszerének.