Fogyasztási termékek gyártása és kereskedelme
Fogyasztási termékek gyártása és kereskedelme
A fogyasztási termékek gyártóinak, forgalmazóinak körében a piac és a fogyasztók pontos ismerete a mindennapi kihívások miatt fokozódó jelentőséggel bír. Ebből adódóan cégünk egyik kiemelt kutatási területe a fogyasztási termékekhez (napi és tartós fogyasztási cikkek egyaránt) kapcsolódik.
A fogyasztási termékek kutatása terén cégünk széleskörű marketingszolgáltatást nyújt, kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek széles skáláját kínáljuk ügyfeleink számára.
A kvalitatív kutatások lehetővé teszik a fogyasztók reakcióinak, attitűdjeinek és motivációinak mélyre ható megismerését.
A kvantitatív kutatások jellemző területei:
- fogyasztói és vásárlási szokások vizsgálata
- célcsoport kutatások
- konkurenciaelemzések, árfigyelések
- termékhez kapcsolódó tesztek (koncepció-, íz-, illat-, ár-, csomagolás tesztek)
- imázsvizsgálatok (cég, termék, márka)
- márkapozícionálási vizsgálatok
- reklámhatékonysági vizsgálatok, reklám elő-, és utótesztek
- business-to-business kutatások
- mystery shopping.